جوشکاری صفحه ارت

صفحه ارت جوشکاری شده

در این مقاله هر آنچه درباره جوشکاری صفحه ارت لازم هست را دریافت خواهید کرد ‌

مقدمه

ابتدا در مورد اینکه صفحه ارت چیست و چه کارایی داره باید یادآوری کنم که جریان الکتریکی در زندگی امروز ما انسان ها کاربرد های زیادی داره و باعث میشه زندگی بشر راحت تر پیشبره اما در مقابل فواید فراوانی که برق داره میتونه در مواقع خاص خطرات بسیار و جبران ناپذیری داشته باشه.

به همین منظور باید جانب احتیاط رو در نظر گرفت !!

کلیه لوازم و دستگاه هایی که با جریان الکتریکی کار می کنند باید برای تخلیه ناگهانی جریان الکتریکی به زمین متصل شوند. یعنی زمانی که بدنه این دستگاه ها به زمین متصل بشه جریان های الکتریکی ناگهانی و سرگردان را به زمین منتقل می کنه تا مانع برق گرفتگی ما بشه و این مدار و سیستمی که این عمل رو انجام میده همون چاه ارت است.

در حال حاضر این سیستم بطور فراگیر در پتروشیمی, صنعت نفت, ساختمان سازی و مخابرات و … مورد استفاده قرار میگیره.

لوازم اجرا

حالا برای اجرای این سیستم یک چاه نسبتا عمیق کنده میشه تا به رطوبت برسه و در انتهای چاه از یک صفحه مسی استفاده میشه که از طریق یک کابل مسی بدون روکش که به این صفحه که به دو روش متصل میشه. در ادامه براتون توضیح میدم که این روش ها چیه. صفحه بصورت عمودی در چاه قرار می گیره و بعد چاه رو ابتدا با مواد کاهنده مخصوص پر میکنند. بعد خاک رس و سرند رو میریزند و روی خاک رو چند سانت با سنگ ریزه پرمیکنن. البته داخل چاه یک لوله پولیکا که دارای سوراخ های عرضی هست عمودی قرار می دهیم تا بتونیم چاه رو مرطوب نگهداریم

صفحه و کابل بدون روکش مسی

تخصص ما

حالا میریم سراغ تخصصی که ما در مورد اجرای این سیستم داریم و میتونیم کمکتون کنیم. همون طور که گفتم با دو روش میشه صفحه رو به کابل مسی بدون روکش متصل کرد که عبارتند از: روش اول : احتراقی یا کد ولد که خیلی تمیز و مقاوم نیست و کیفیت مناسبی نداره و ممکنه توسط ناظر کار تایید نشه. روش دوم: جوش آرگون با مفتول نقره انجام میشه که بسیار مقاومه و نتیجه ای تمیزی طبق تصاویری که در این مقاله موجوده داره .

صفحه ارت جوشکاری شده

ما در صورت نیاز شما جوشکاری صفحه ارت رو با دستگاه آرگون و مفتول نقره که رسانای خوبه و مقاومه به بهترین شکل انجام میدیم. پس مشکلی برای تایید کار توسط ناظر ندارید. اگر میخواین اینکارو به کارگاه ما بسپارید میتونین با ما تماس بگیرید و صفحه و کابل رو برای ما ارسال کنین و پس از انجام کار ما صفحه رو در سریع ترین زمان ممکن براتون ارسال میکنیم.

درتماس باشید

صفحه ارت رو برای ارسال آماده کن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا