جدول سایزبندی سیلندر تراشی
تهیه شده در کارگاه فنی تخصصی قائم
استفاده از این فایل فقط با ذکر منبع و لینک آدرس مجاز میباشد
توضیحات
سلام خدمت شما همراهان همیشگی کارگاه قائم . همینطور که شما دوستان مستحضر هستید یکی از اهداف اصلی کارگاه قائم شفاف سازی و ارتقاع کیفیت خدمات رسانی به شما هموطنان عزیز در زمینه خدمات فنی بوده وهست . لذا همیشه قصد داشتیم علاوه بر ارتقاع کیفیت و سطح فنی متخصصان گروه خودمون ، به آموزش و ارتقاع سطح علمی سایر همکاران در سراسر ایران عزیز کمک کنیم . لذا برای رسیدن به سطح بالایی از این اهداف تلاش و اهتمام همیشگی داریم.
فایل بالا جدول سایزبندی سیلندر تراشی مخصوص تمامی خودرو های پرمصرف در کشور عزیزمان ایران میباشد . برای توضیح خود جدول باید عرض کنم که سطون اول از سمت چپ که به صورت پررنگ هایلایت شده . انواع خودرو ها رو درون خودش جای داده . در سر سطون جدول هم از سمت چپ به راست : سایز پیستون ، سایز سیلندر ، لقی با خلاصی مجاز ، سایز هر تعمیر مخصوص سیلندر ،سایز متحرک میل لنگ ، سایز ثابت میل لنگ و در آخر هم سایز هر تعمیر میل لنگ درج شده . لازم به ذکر است که کلیه اعداد در مقیاس میلی متر نوشته شده است.
امید وارم این محتوا هم مانند همه مطالب تولید شده در بخش سایبری کارگاه قائم بتونه برای شما عزیزان مفید بوده باشه . مانند همیشه اگه سوال یا انتقادی مد نظر خودتون داشتید در انتهای همین صفحه بدون نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا ثبت ایمیلی میتونید از ما بپرسید که معمولا کمتر از ۱۲ ساعت پاسخ داده خواهد شد . یا علی
سلام .ضمن تشکر از اطلاعات خوبتون. من یه پژو ۴۰۵ کاربراتوری دارم که سرسیلندرش تراش آخر خورده .این روشی که با تراش محفظه احتراق سیلندر قابل استفاده مجدد میشه چقدر هزینه داره وضمنا تا چند درصد جواب میده؟
سلام خدمت شما
در مورد بازسازی سرسیلندر با این روش به صورت کامل توضیح دادیم ولی در اینجا همین توضیح بس که حجم محفظه به حجم اولیه برمیگرده و اگر مشکل و ایراد خاصی تو بقیه قطعات موتور نباشه ، کار خودشو انجام میده در مورد قیمت لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و با یکی از شماره ها تماس بگیرید
با تشکر
تماس باما