زمینه فعالیت کارگاه قائم در رابطه با سیلندر به دو بخش مجزا تقسیم میشه که به تفکیک توضیح میدم.
سیلندر
جوشکاری / تراشکاری
جوشکاری آرگون سیلندر
S.W.Ghaem
جوشکاری آرگون (TIG) یکی از اصلی ترین تخصص کارگاه قائم میباشد . که اگه دوست دارید به صورت کامل دربارش بخونید روی لینکش کلیک کنید . ولی یه توضیحاتی در مورد جوشکاری آرگون مرتبط با زیر موتور براتون مینویسم .
در چند مورد ممکنه سیلندر نیاز به جوشکاری پیدا کنه . اولیش ترک خوردگیه . ممکنه در اثر یخ زدگی و یا پوسیدگی قسمت آبش ترک بخوره که یه نمونه تو عکس ملاحظه میکنید و با جوش آرگون بازسازی شده .
مورد بعدی که داخل عکس مشاهده میکنید یاتاقان زدن موتور و در نتیجه بریدگی شاتون و آسیب به دیواره های موتوره که به شاتون زدگی معروفه و اونم با جوش آرگون حل میشه .
موتور شاتون زده ۲۰۶
مورد بعدی شکستگی در اثر ضربه و تصادفه که اونم یه نمونه داخل عکس مشاهده میکنید . این مدل ممکنه به صورت های مختلف اتفاق بیفته ، که از این نمونه ها به وفور در کارگاه ما به بهترین شکل انجام شده که در انتهای این مقاله به مرور براتون بارگزاری میکنم .
این موارد نمونه های از فعالیت های کارگاه قائم مرتبط به جوشکاری بود که مشاهده فرمودید . تا همین حد بسنده میکنیم . اگر هم مایل هستید با جوشکاری آرگون بیشتر آشنا بشید روی لینک کلیک نمایید .و در ادامه میریم سراغ مبحث تراشکاری .
تخصص ، تجربه ، تعهد
سیلندر تراشی
برقو و بوش زدن سیلندر
سیلندر در موارد زیادی نیاز به تراش پیدا میکنه به عنوان مثال بخوام چند مورد از ایرادات عرض کنم میتونم به گشاد شدن سیلندر ها ، گلدانی شدن ، آیینه کردن و آسیب دیدن در اثر شکستگی رینگ یا پیستون ها اشاره کنم . ولی در مجموع در درازمدت و کارکرد زیاد ماشین ، این بخش اصلی موتور هم نیاز به اورهال یا تعمیر داره . دقت داشته باشید شماره موتور روی سیلندر حک شده و این قطعه از خودرو به مانند بقیه اجزای موتور قابل تعویض نیست و تا در شرایط خاص و حاد باید دوباره مورد استفاده قرار بگیره .
بعضی از این موتور ها با برقو خوردن و اورسایز شدن پیستون ها مشکلش حل میشه ولی اکثر خودرو های جدید قابل اورسایز شدنو نداره و باید به اصطلاح بوش بخوره . که در یک مقاله جداگانه به صورت کامل براتون توضیح دادم . کارگاه قائم با بیش از چهار دهه تجربه در زمینه تراشکاری همیشه پیشرو در ارائه خدمات و آموزش به شما هموطنان عزیز بوده است . اگر خودرو شما هم به چنین ایرادی برخورد ، میتونید روی متخصصین ما در کارگاه قائم حساب کنید .
اینم یه نمونه ۶ سیلندر 👇
عزیزان دقت داشته باشید اگر سوال یا ابهامی براتون پیش اومد در ادامه بدون نیاز به ثبت نام یا ایمیل میتونید از متخصصین ما بپرسید . کمتر از ۱۲ ساعت پاسخ خودتونو دریافت خواهید کرد
روش ارتباط
برای دریافت خدمات مرتبط از کارگاه قائم از دستورالعمل زیر پیروی نمایید
- اگر مایل هستید کلیه خدمات اعم از مکانیکی و تراشکاری به صورت صفر تا صد توسط ما انجام بشه
- روی لینک زیر کلیک نمایید تا به بخش تماس با ما ارجاع نمایید
- با یکی از شماره های موجود تماس بگیرید
- بعد از دریافت نوبت و هماهنگی خودرو خودتونو تحویل نمایید
- در غیر این صورت قطعه کار خودتونو میتونید مستقیم به کارگاه ارسال نمایید
- به وسیله تیپاکس از سراسر ایران میتونید بسته خودتونو به آدرس درج شده در بخش تماس با ما ارسال نمایید
- از تخصص ما لذت ببرید
سلام روغن سوزی داره ماشینم هزینه تعویض ۴تا بوش سیلندر تیبا چنده میخوام استانداردش کنم
سلام خدمت شما
لطفا برای استعلام قیمت تماس بگیرد
و یا از لیست محاسبه نمایید .
به دلیل منقضی شدن قیمت ها امکان پاسخ در کامنت ها وجود ندارد .
موفق باشید
سلام من پراید ۸۳انژکتوری موتور کامل باز کردم اول که میل لنگ کمی لقی چوب و است داشت و همه یاطاقانها هم خط ریز داشتن اولین باره باز میشه وسیلندر لبه بالاییش تقریبا شش هفت میل بالا گشاد ولبه دار شده بود روی پیستونها هم کلی کربن یا چیزهای سیاه سوخته چسبیده بود حالا من برم دومتر طناب بخرم یا مشکلش حل شدنیه گیربکس وفلایویل ودیسک وصفحه تازه دوهفتس تعمیر کردم مشعلیها وپلوسها هم سرسیلندر مشکل بزرگی نداره چون تازه یکسال پیش تعمیر کردم وواشر سر سیلندر هم دو ماه پیش عوض کرده بودم بیشترین مشکل سیلندر کامله با میل لنگ یاطاقانها رینگ پیستون و خود سیلندر آیا درست میشن یا باید نو بخرم منظورم سیلندر وکیل لنگه واگر درست بشه مثل اولش میشه یا یه شیشه ترک داره وبا همون دومتر طناب بخرم از همه بهتره مثل اینکه ممنون
درود برشما
کامنت شما خیلی مفهوم نیست ولی در کل چیزی که بنده متوجه شدم مشکل شما قابل حله .
اگر منظور شما از دو متر طناب خود کشی هستش که خیر نیازی نیست