شکستن لوله پمپ بنزین خودرو و سوکت زدن توسط کارگاه قائم

سوکت زدن پمپ بنزین


همینطور که در تصویر مشاهده میکنید اتصالات مربوط به بنزین و هر آنچه که توسط شلنگ باید متصل و حتما آبندی بشه. توسط لوله های پلاستیکی سایز ۸ و سوکت مخصوص ، متصل میشه . که از محاسن این اتصالات ، آبندی دقیق و باز و بست راحت لوله ها می‌باشد .

بعد از توضیح روش و محاسن اینگونه اتصالات ، باید بدونیم که تنها ایراد رایجی که برای این موارد پیش میاد ، اینه که بعد از مدتی کارکرد . و به خاطر اینکه این قطعات از مشتقات پلیمر ساخته میشه . این لوله ها خشک شده و زمانی که مکانیک اقدام به باز کردن سوکت می‌کنه ، این لوله ها دچار ترک خوردگی وشکستگی میشه . بعد از این اتفاق دو راه حل وجود داره که اولیش تعویض کل قطعه برای مثال همین پمپ بنزین . و یا تعمیر که هم کم هزینه و هم مطمئن و اساسی می‌باشد .

برای این منظور ما قطعاتی به نام لوله مخصوص سوکت تراشیدیم . که به مانند خود لوله های فابریکی ، سوکت های آبندی سر شلنگ روش نصب میشه . این سوکت ها به تمامی ساز ها موجود می‌باشد . طریقه اجرا این سوکت ها به این ترتیبه که بعد از قلاویز شدن جای لوله شکسته. این سوکت ها که از قبل تراشیده شده ، با چسب خلا مخصوص مطابق شکل روی کار نصب میشه .

داخل ویدیوی زیر میتونید به طور واضح یه نمونه از تمامی زوایا مشاهدات کنید

دقت داشته باشید که این سوکت ها کاربرد های زیادی داره به زوری نمونه های بیشتری براتون بارگزاری میکنم .

شما هم اگه با چنین مواردی برخوردید میتونید از طریق تماس باما با یکی از شماره های موجود تماس بگیرید . تا همکاران ما تا انتها شمارو راهنمایی کنند.

در آخر هم

ضمنا اگه دوست دارید تمام ویدیو های آموزشی کارگاه قائم و به صورت یکجا مشاهده کنید از طریق لینک زیر وارد کانال آپارت کارگاه قائم بشید 👇

https://www.aparat.com/swghaem

شکستن لوله منیفولد و سوکت زدن

سوکت زدن لوله بوستر منیفولد ۴۰۵


اینم یه نمونه دیگه از موارد استفاده سوکت های برنجی ساخت کارگاه قائم می‌باشد . همینطور که در تصویر مشاهده میکنید ، یه منیفولد ۴۰۵ داریم که بعلت خشک شدن هنگام در آوردن سوکت توسط مکانیک شکسته شده . برای ترمیم و بازسازی این قطعه هم از سوکت های مخصوص استفاده کردیم ‌‌.

نحوه کار هم مثل توضیحات بالا میمونه . یعنی به این صورت که جای لوله باید مته و قلاویز بخوره و بعد از اون هم با چسب مخصوص سوکتی که از قبل آماده کردیم با چسب خلا مخصوص نصب بشه .

عکس زیر هم یه ریل سوخته که لوله ورودی سوخت شکسته و با سوکت دوباره قابل استفاده شده ‌

شما همکاران و مکانیک های عزیز توجه داشته باشید میتونید این سوکت رو که به تمامی سایز های لازم موجود هست رو سفارش بدید . در ضمن نظرات و سوالات خودتونو در انتهای این صفحه با ما درمیان بذارید . کامنت گذاشتن هیچ نیازی به ثبت نام یا ثبت ایمیل ندارن .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا