فرز تنگستن کاربایت (مخصوص فرز کاری سرسیلندر )

فرز مخصوص تراش سرسیلندر


هر کسی که تجربه جوشکاری آلومینیوم به خصوص سیلندر و سرسیلندرو داشته باشه می‌دونه که اصل اولیه جوشکاری درست و اصولی ، تمیز بودنه زمینه کاره. به خصوص سرسیلندر ها در صورت آبخوردگی نیاز به جوشکاری پیدا می‌کنه . در نتیجه برای جوشکاری ، ابتدا شما باید توسط یه فرز انگشتی پوسیدگی هارو به طور کامل از بین ببرید و بعدا اقدام به جوشکاری کنید .

هدف اصلی ما برای طراحی این وبسایت این بود که بتونیم در زمینه رشد سطح فنی هموطنان عزیزمان بخشی از تجربه ۵۰ ساله کارگاه قائمو ، با همکاران و کارآموزان مشتاق به اشتراک بزاریم . خیلی از عزیزان از سراسر ایران با ما تماس میگیرند و سوالاتی پیرامون همین مسائل دارند که بتونن از تجربیات ما استفاده کنند. و ما همیشه سعی کردیم در حد توان این عزیزان و راهنمایی کنیم. ‌‌این مسئله رو به این دلیل عرض کردم که بگم همین پست یکی از اصول اولیه و اساسی جوشکاری اصولی هستش ‌‌.

پس الان شما با خواندن این پست یکی از اصول اولیه ومهم جوشکاری آرگونو یاد گرفتید . یعنی باید زمینه جوشکاری شما به طور کامل تمیز شده باشه تا بتونید به جوش خوب اجرا کنید .

  • مسئله بعدی ابزار مناسب این کاره . طی سال ها تجربه و آزمون و خطا ما در کارگاه قائم متوجه شدیم که بهتری نوع فرز برای تراش آلومینیوم با فرز دستی همین فرز ۶ پر با آلیاژ تنگستن کاربایت مخصوصه . دقت داشته باشید که این نوع فرز به تنوع ساخت کشور های مختلف وجود داره ، ولی بهترین و اصلی تمرین ، ساخت کشور آلمانه . همین مدلی که در تصویر بالا مشاهده میکنید . در زیر هم یه ویدیو از کارکرد این نوع فرز که البته چند سال قبل ضبط کردم براتون بارگزاری میکنم .

کلام آخر

شما همکاران عزیز هم اگه از این فرز مخصوص سرسیلندر نیاز داشتید میتونید در بخش در بخش تماس باما با یکی از شماره های موجود تماس بگیرید تا شما هم لذت کار با ابزار خوبو تجربه کنید . ضمنا که از طریق پست و تیپاکس قابلیت ارسال به همه نقاط کشور وجود داره .

این یکی از هزاران تجربه مهم کار جوشکاری آرگون بود که سعی کردم به طور کامل و روشن براتون توضیح بدم . امیدوارم که براتون مفید بوده باشه . سعی داریم از این دست مقالات به طور مرتب براتون بارگزاری کنیم . شما هم در انتهای این صفحه در قسمت نظرات ، اگه در هر مبحثی از جوشکاری یا تراشکاری سوالی دارید میتونید از ما بپرسید تا در یه پست مستقل مورد بحث قرار بدیم . از این که با ما همراه هستید سپاسگزاریم .🙏

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا