رینگ جمع کن

رینگ جمع کن معمولی


رینگ جمع کن

رینگ جمع کن های معمولی که تو بازار وجود داره این شکلیه . واز یه ورق فلزی و یک تسمه جمع کننده تشکیل میشه . طرز کار این ابزار اینطوریه که بعد از مونتاژ کردن رینگ ها روی پیستون باید اونو دور پیستون قرار داده و پیچ آلنی روی ابزار و سفت کنید. تا رینگ ها به طور کامل داخلشیار های مخصوص خودشون جای بگیردند. به از این هم ابزارو روی سیلندر میزارید پ با ضربه داخل سیلندر قرار میگیره .

حالا ایراد این ابزار چیه الان عرض میکنم .اولا کار با این ابزار یه مقدار زمان بره چون برای هر پیستون، باید ابزارو باز و بسته کنید . دوما ممکنه که در هنگام سفت کردن پیچ و جمع شدن صفحه ، دهانه رینگ ها یه مقدار از جای خودشون حرکت کنن . و همینطور که میدونید اگه دهنه رینگ ها روی هم قرار بگیرن باعث روغن سوزی میشه . و سوما معمولا رینگ های روغن یا این رینگ جمع کن یه مقدار خصومت شخصی دارن و گاها دیده شده که رینگ های روغنی هنگام جا رفتن با این ابزار دچار شکستگی و یا دفرمه شدن میشه. به خصوص رینگ های جذب تر مثل رینگ های مارک کشاورز.

رینگ جمع کن حرفه ای

این ابزار از جزؤ اون ابزارهایه که همه‌ی مکانیک ها و تراشکار های قدیمی یکیشون دارن. روش کارش هم خیلی سادس. فقط کافیه بعد از اینکه رینگ هارو روی پیستون ها منتاژ کردید ، پیستون هارو از یه طرف وارد این ابزار کنید و از طرف دیگه داخل سیلندر قرار بدید . یه ویدیو از روش کارکردش براتون بارگزاری میکنم تا کامل متوجه کارکرد راحتش بشید . ضمنا برای دیدن تمام ویدیو های ما روی دکمه زیر کلیک کنید تا به کانال آپارت کارگاه قائم هدایتتون کنه 👇

حسن این ابزار نسبت به رینگ های جمع کن های معمولی اینه که هر چقدر هم رینگ ها جذب باشند بازم بدون هیچ ایرادی و به راحتی توی سیلندر ها قرار میگیرن. و همچنین رینگ ها به هیچ عنوان از جای خودشون حرکت نمیکنن و همینطور که مشاهده میکنید به سرعت منتاژ میشن .

با این ابزار حتی افراد مبتدی هم میتونن عمل منتاژ پیستون هارو به راحتی انجام بدن . ضمنا این دقیقا همون ابزاریه که در کارخونه ها برای منتاژ پیستون ها ازش استفاده میکنم . شما هم برای سفارش این محصول میتونید از روش زیر عمل کنید . 🙏

ضمنا اگه در این مورد سوالی داشتید میتونید از متخصصین کارگاه قائم بپرسید 👇

Question and answer is powered by anspress.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا