اگه هر خورویی از مدل های چینی داری این مقاله رو تا آخر بخون حتما بدردت میخوره …
کارترهای ماشین های جدید همگی از آلیاژ های آلومینیوم ساخته میشه . و همینطور که همگی میدونید برای تخلیه و سرویس روغن باید پیچ تخلی کارتر باز بشه تا روغن تخلیه بشه .
همین باز و بست شدن مکرر پیچ و در بعضی از مواقع بی احتیاطی سرویس کار . و به اصطلاح دنده به دنده بستن باعث هرز شدن پیچ تخلیه و درنتیجه روغن ریزی ماشین بشه.
اگه به این مورد برخورد کردید تا انتها ی این پست با من همراه باش تا کامل و به صورت تصویری مراحل کارو برات توضی بدم.
روغن ریزی موتور خوردو و راه حل
مراحل کار
بعد از اینکه روغن تخلیه شد همینطور که در عکس مشخصه دنده داخل کارتر از بین رفته و دیگه پیچ سفت نمیشه . داخل ویدیو براتون نشون دادم که سایز فابریک پیچ تخلیه ۱۶ هست و بعد از قلاویز سایزش یه شماره بزرگتر میشه یعنی ۱۸ .
قلاویز کردن این کارتر ها یه مقدار دقت لازم داره چون اگه یه مقدار کمی هم کج قلاویز بشه باعث روغن ریزی ماشین میشه .
شما میتونید در بخش تماس باما با یکی از متخصصین کارگاه قائم تماس بگیرید تا در صورت لزوم شمارو تا پایان کار به نحو احسن راهنمایی کنم. بازم اگه دوست دارید ویدیو های آموزشی بیشتری در مورد قلاویز کاری و مبحث پیچ ببینید روی لینک زیر کلیک کنید تا به کانال آپارت کارگاه قائم هدایت. بشید .
امید وارم که این مقاله هم براتون مفید بوده باشه . ضمنا هر آنچه سوال دارید میتونید زیر این مقاله 👇 از ما بپرسید مطمئن باشید کاملا شمارو راهنمایی خواهیم کرد . سپاس🙏