کارگاه فنی تخصصی قائم
بوش زدن پیچ سیلندر
بوش زدن تمامی پیچ ها کلا به دو روش انجام میشه . روش اول که چند سالی هست که خیلی رایج شده به بوش فنر معروفه . که اسم اصلی این ابزار هلی کویله . زمانی که رزوه یه جاپیچ هرز میشه شما مجبوری یا از یه پیچ با شماره بزرگتر استفاده کنی یا اینکه توسط بوش بتونی از یه پیچ با همون سایز فابریک استفاده کنی .
بوش فنر معمولا استفاده یکبار مصرف داره ، یعنی بعد از یک یا دوبار باز و بسته شدن پیچ دیگه کاریایی اولیه و قدرت تحمل گشتاور پیچو نداره . ولی بوش آهنی وقتی به صورت صحیح اجرا بشه میتونه برای دراز مدت مورد استفاده قرار بگیره . همینطور که در شکل زیر مشاهده میکنید هر دو نوع بوشو براتون نشون دادم ، یعنی هر دو بوش برای یه سایز از پیچه .




این نمونه ای که براتون به نمایش گذاشتم ، سیلندر یه موتور ۶ خورجینی هیوندایی هستش . این سیلندر قبلاً تمامی پیچ هاش بوش فنر خورده بود . که بعد از باز و بست دوباره ، فنر ها کارایی قبلی خودشونو از دست داده بودند و دیگه تحمل گشتاور لازم رو نمیتونستن تحمل کنن .همینطوری که در ویدیو مشاهده میکنید ، ما بعد از درآوردن تمامی بوش فنر ها . به جای آن بوش فنر از قبل تراشیده شده رو اجرا کردیم . این اتفاق ممکنه برای تمام موتور ها اتفاق بیفته . موتور خودرو شما هم اگه چنین ایرادی براش پیش اومد . میتونید از طریق دستورالعمل زیر با کارشناسان کارگاه قائم تماس بگیرید تا شمارو راهنمایی کنند. در ضمن خدمات کارگاه قائم دارای گارانتی حسن انجام کار می باشد . 💪
S.w.ghaem
برای هماهنگی با کارگاه قائم از الگوی زیر پیروی نمایید
- ابتدا روی لینک تماس به ما کلیک نمایید
- با یکی از شماره های موجود تماس بگیرید
- بعد از هماهنگی با کارگاه ، همکاران ما تا انتها شمارو همراهی خواهند کرد
سلام
خیلی عالی
سلام
ممنون از شما