سوکت برنجی

SWG

سوکت برنجی مخصوص تمامی لوله های شکسته شده موتور

کارگاه فنی تخصصی قائم

انواع سوکت برنجی و کاربرد ها


سوکت برنجی تولید شده در کارگاه قائم در تمامی سایز های ملزوم (اعم از ۶ ، ۷ ، ۸ و۱۰ ) آماده ارسال به تمام نقاط کشور خدمت شما همکاران عزیز و مکانیک های گرامی می‌باشد . در مورد کاربرد این لوله ها باید عرض کنم که هر لوله ای در قطعات خودرو که دچار شکستگی بشه ، میشه با این لوله ها بازسازی کرد . روش اجرای ساده ای هم داره به این صورت که کافیه جای لوله شکسته رو با قلاویز هم سایز ، دنده کنید و به راحتی با یه مقدار چسب لوله برنجی رو در جای خودش ببندید و تمام . این روش حتی از حالت فابریک محکم تر و قابل اعتماد تره .

سایز های مختلف این سوکت های تولیدی برای کاربرد های مختلف این قطعه هستش . از اونجایی که این روش می‌تونه قطعات گرونی رو به راحتی قابل استفاده مجدد بکنه پس ارزش افزوده ی بالایی ایجاد می‌کنه . به عبارت ساده شما با هزینه اندک و روش نصب خیلی راحت میتونید دستمزد خوبی رو به راحتی به دست بیارید . به عنوان مثال میشه به منیفولد ۴۰۵ ، انواع پمپ بنزین (شکستن لوله پمپ بنزین خودرو و سوکت زدن توسط کارگاه قائم) ، لوله های بای پس رادیاتور ، لوله ورودی ریل سوخت و… اشاره کرد .

سفارش محصول

عزیزان دقت داشته باشید سفارش این محصول فقط به صورت تعداد موجود می‌باشد . برای سفارش از طریق دستورالعمل زیر اقدام فرمایید .ضمنا در انتهای این مقاله عکس انواع مختلف موارد استفاده شده این سوکت ها را براتون بارگزاری کردم .🙏

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا