بوش زدن شمع درجا

بوش زدن

جای شمع درجا

بوش زدن جای شمع اونم درجا یکی از کارهای تخصصی مربوط به قلاویز کاری و پیچ دربیاری میشه . این کار هم یکی از فعالیت های تخصصی هستش که توسط کارگاه قائم به هموطنان عزیز ارائه میشه . در ادامه به دلیل و همچنین راه حل اساسی مربوطه براتون توضیح میدم .

چرا جای شمع هرز میشه ؟!

دلیل هرز شدن همه جا پیچ ها یه به طور خاص جای شمع میتونم به چند مورد زیر اشاره کنم:

  • دنده به دنده بستن شمع
  • داغ شدن بیش از حد موتور
  • باز و بست زیاد شمع 
  • سفت کردن بیش از حد شمع 

روش های بازسازی جای شمع

بازسازی جای شمع به دو روش قابل اجراست . که لازم بذکر است که این رعایت تقدم در استفاده از این مراحل الزامی است . به این معنی که در اولین مرتبه خراب شدن جای شمع ؛ مرحله اول قابل اجراست . و در صورتی که دوباره این اتفاق بیفته باید دومین روش اجرا بشه :

  1. اولین روش ، متعارف ترین روشی هستش که بسیاری از همکاران هم انجام میدن .این روش بوش فنر زدن به صورت درجاست . البته استفاده از همین بوش فنر هم ، نکات و دستورالعمل خودشو داره ، مخصوصا به صورت درجا که باید دقت بشه که حتما پریسه های ناشی از قلاویزکاری و همچنین ضامن بوش فنر به درستی از داخل سیلندر مدنظر خارج بشه .
  2. اگه جای شمع خراب شده ،قبلاً بوش فنر خورده باشه ، دیگه با بوش فنر قابل بازسازی نیست . برای این منظور باید توسط بوش آهنی دوباره ترمیم بشه که در ویدیوی که بالا براتون بارگزاری کردم به طور کامل به صورت تصویری براتون توضیح دادم .  بوش زدن جای شمع درجا اونم از نوع بوش آهنی یکی از فعالیت های تخصصی کارگاه قائم می‌باشد و در غیر این صورت لازم هست که موتور باز بشه واین امر باعث ایجاد هزینه زیادی میشه .شما هم در صورت لزوم میتونید در بخش تماس باما با یکی از شماره ها تماس بگیرید و جهت دریافت نوبت با یکی از همکاران ما هماهنگ کنید ‌

در آخر هم اگه نظر و یا سوالی دارید در انتهای این صفحه در بخش نظرات با ما درمیان بزارید . حداکثر ظرف مدت ۱۲ ساعت پاسخ خود را دریافت خواهید کرد .

برای دیدن ویدیو های آموزشی بیشتر هم روی لینک زیر کلیک نمایید تا به کانال آپارات کارگاه قائم منتقل بشید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا