واشر زدن و مخلوط شدن آب و روغن

قاطی شدن آب و روغن ، دلایل و راه حل


قاطی شدن آب و روغن ماشین ، دلایل و حالت های مختلف داره . ولی در این مقاله مقصود اصلی من توضیح در مورد راه پیدا کردن آب به موتور به دلیل واشر زدن می‌باشد . در هر قسمتی از موتور خودرو که آب و روغن به هم نزدیک باشند ، احتمال مخلوط شدن آب و روغن وجود داره ولی در بیشتر مواقع علت اصلی همین داغ شدن بیش از حد موتور و سوختن واشر سرسیلندر هستش .

همینطور که در تصویر مشاهده میکنید به عنوان نمونه یه ماشین ۴۰۵ داریم که در اثر سوختن واشر سرسیلندر آب رادیاتور وارد موتور خودرو یعنی همون قسمت روغن شده و به قول معروف روغن موتور شیرکاکائو شده . پس هر موقع این حالتو داخل موتور مشاهده کردید بدونید که نباید زیاد با ماشین کار کنید تا خسارت بیشتری به موتور خودروی شما وارد نشه.

راه حل

برای حل این مورد ، باید واشر سرسیلندر موتور تعویض بشه و همچنین سرسیلندر نیاز به تراشکاری داره .پس شما باید به یه تعمیرگاه مراجعه کنید و مکانیک هم بعد از باز کردن موتور ، سرسیلندر رو به یه تراشکاری معتبر ارسال کنه . برای دیدن روش کار هم روی لینک (کف تراشی سرسیلندر) کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر انتقال پیدا کنید .


در صورتی که در تهران با چنین مشکلی مواجه شدید و علاقه مند بودید که متخصصان ما در کارگاه قائم خدمات مربوط به خودرو شمارو انجام بدن . میتونید در قسمت تماس باما با یکی از شماره های موجود تماس بگیر و هماهنگی لازم رو انجام بدید. ضمنا میتونید کلیه کار خودرو خودتونو به صورت صفر تا صد ، با هماهنگی به ما بسپارید . کارگاه قائم با بهترین متخصصین مکانیکی ، همکاری لازم جهت تسهیل ارائه خدمات به شما عزیزان را فراهم کرده است . کلیه تعرفه ها ، طبق نرخ اتحادیه و بصورت تخصصی ارائه میگردد ‌‌. با افتخار خدمتگزار شما عزیزان هستیم .

برای دیدن ویدیو های آموزشی و همچنین نمونه خدمات کارگاه قائم روی لینک زیر کلیک نمایید 👇

https://www.aparat.com/swghaem

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا